۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

چراغ سبز رهبری برای به لجن کشیدن احمدی نژاد


توصیه می کنم کامنت پنجم در ذیل اظهارات شیخ قدرت علیخانی را بخوانید تا شما هم مطمئن شوید رهبر کودتــــــــــا با هدف نجات خود ،مجوز شرعی وقانــــــونی لازم برای به لجن کشیدن احمدی نژاد را صادر کرده است.البته کامنت اول هم پیام جــــــالبی دارد ونشان می دهد حکومت برای جلب برخی مخالفان غیر سیاسی حـــاضر شده حتــــــی حمله سربازان مسلمان به ایران در صدر اسلام را نیز مورد اعتراض قرار دهد



علیخانی:احمدی نژاد بخاطر صدور قطعنامه از مردم عذرخواهی کند!
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۴۶
۶۳ نظر ۶۳ نظر
قدرت الله علیخانی با ناراحتی از این که چرا رئیس جمهور قطعنامه علیه ایران را کاغذ پاره می خواند از رئیس جمهور خواست به خاطر صدور قطعنامه و نتوانستن در ایجاد رفاه برای مردم عذرخواهی کند.

به گزارش سرویس سیاسی جهان، این نماینده اقلیت مجلس در یادداشتی با تآکید بر عذرخواهی رئیس جمهور نوشته است: خبرگزاری‌ها گزارش دادند كه مدیرعامل شرکت راه آهن آلمان (DB) ضمن عذرخواهی از مردم، اعلام کرده به مسافران ۳ قطاری که سیستم تهویه ی مطبوع آنها در هفته گذشته از کار افتاده است، ۵۰۰ یورو خسارت پرداخت خواهد کرد.

وی بدون اشاره به دشمنی کشورهای اروپائی علیه ایران و اثر آن در صدور قعطنامه می نویسد: حالا شاید بتوان از رئیس محترم دولت پرسید كه آیا مردم كشور ایران هم همچون دیگران مستحق این هستند كه در ازای برخی نامهربانی ها دست كم، انتظارعذرخواهی و جبران مافات را از دولت داشته باشند؟

علیخانی همصدا با برخی از نزدیکان خود در رسانه های ضدانقلاب ضمن مقصر دانستن رئیس جمهور در صدور این قطعنامه نوشت: مگر قرار نبود كه این دولت برمدارعدالت بچرخد و علاوه برمتنعم كردن این ملت وفادار به انقلاب و اسلام به «مدیریت جهان» بپردازد؟ پس چه شد آن رفتار خاضعانه و آن زبان متعذری كه مردم در انتظار آن بودند و چه شد آن مهرورزی‌ای كه قراربود مشمول حال شهروندان شود؟ و كجاست آن وضعیتی كه مردم در وعده‌های انتخاباتی به دفعات از اوصافش می شنیدند؟
Share/Save/Bookmark
کد مطلب : 126318
۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۸:۳۵:۱۸
بس کنید بابا انگار ضد انقلاب شده تابو! همین که یکی میگه آره یا نه برمیگردید میگید "همصدا با ضد انقلاب"

هزار سال خوردید و خوابیدید که این عقب ماندگی تو ممالک اسلامی شد نتیجش. اون موقع غربی ها عقلشونو به کار انداختن رفتن سراغ علم و فناوری و تمدنی راه انداختن و استاندارد زندگیشون را بالا بردن اون موقع هی بیاییم اونا رو بکوبیم این نشد کار آدم های عاقل

خدایی حیا هم خوب چیزیه

این رو مطمئن هستم اگه خدا قسمت می کرد که مسلمون ها به جایی برسند (که صلاح دید نرسند!) دنیا را تحت عنوان "جهاد" به یغما می بردند نمونه اون هم حمله به ایران نمونه دیگه هم حمله طارق ابن زیاد به آندولس (اسپانیا فعلی) در همون قرن اول (چرایی اون رو از خدا بپرسید!)

به هر حال خوبه یکم حیا هم داشته باشیم

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۸:۰۴:۲۹
این نماینده اقلیت جزو همان پروژه ای است که سید حسن نصراله و احمدی نژاد اعلام کردند که با کمک برخی از عوامل داخلی در حال کلید خوردن است
لذا در این روزها از این اظهار نظرها از سوی اقلیت بیشتر خواهید شنید

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۸:۰۲:۲۳
نقطه نظرات دشمنان اززبان علیخانی وامثالهم درجبهه دوم خرداد هویدا می شود.اینها سخنگوی دشمنان ملت ایران هستند.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۷:۴۹:۵۴
اگر آن وطن فروشان خائنی که مملکت را به آشوب کشیدند، عظمت و ارزش آن رأی 40 میلیونی و حضور بی سابقه مردم را زیر پا و هوای نفس خود به لجن نکشیده بودند، الان اوضاع ما خیلی بهتر از این بود؟
کدام ابله و کودنی است که نفهمد آمریکا به برخی همین آقایان اقلیت دل خوش کرده است و طمع قطعنامه‌های آنچنانی و تهدید کرده و می‌کند؟؟؟

آخ بمیرم برای شکوفایی اقتصاد در دوران افسادات آقایان!!!!!

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۷:۳۳:۰۳
احمدی نژاد ایران را به وضعیت قرمز وارد کرده است ، بی اخلاقی و تزویر همه امور را تحت الشعاع قرار داده است ... الکی الکی این همه پول ، ثروت و فرصتی که در پس از چند سال نصیب ملت شده بود و به نظرم حاصل بسترسازی و عملکرد دولت هاشمی و سپس خاتمی بود همه اش دود شد رفت هوا ؟ ... احمدی از مهمترین حافظان منافع آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل در منطقه است ، شک نکنید ... مملکت در بی تدبیری و بلبشو دارد میسوزد ... فساد اداری ، بی تدبیری ، ماست مالی طرح ها و پروژه ها و بنداز در رویی و دروغ و تزویر کمر کشورمان را دارد میشکند ، مردمی بسیار بد و نا اهل شده ایم ... کمی از بیرون نگاه کنید شعله های آتش و دود از همه جای این کشور پیداست ... از من که کاری برنمیآید اما وای بر کسانی که می توانند و به خاطر منافع شخصی هیچ کاری نمی کنند ...

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۶:۱۴:۳۰
تمام نظرات علیخانی بر اساس پشتیبانی شخصی از دوستانشه.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۶:۰۸:۳۸
قدرت جون ، هرچقدر در دولتهاي قبلي مسئولين بابت صدور قعطنامه عذرخواهي كردند ايشان هم عذر خواهي خواهند كرد. دوست دارم .

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۵:۴۲:۱۶
شما می گویید احمدی هیچگونه کار رفاهی نکرده خوب من لازم است مسایلی را یاد اوری کنم:
از دیدگاه شما 1میلیون برای هر بچه کار رفاهی نیست؟
20میلیون وام برای خرید خانه کار رفاهی نیست؟
دادن مسکن با هرینه کمتر ( مسکن مهر) کار رفاهی نیست؟
دادن تسهیلات ازدواج ( صندوق مهر رضا) کار رفاهی نیست؟
برق کشی/اب کشی/اباد کردن روستا ها کار رفاهی نیست؟
چندین و چند میلیارد هزینه کردن برای کار افرینی و حمایت از ان کار رفاهی نیست؟
جناب علیخانی اجمدی هر چقدر هم در زمینه گوشت ومرغ و....
بد کار کرده باشد ولی چنان کارهای مهم وریشه ای کرده که در اینده روشن خواهد شد.
در یک جمله احمدی ایران را از وابستگی در اورد.
درود بر این مرد حدا

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۵:۳۴:۰۳
جهان ، سعي كن با مخاطبت رو راست باشي ،نظرات ديگران را با احترام منتشر كني نه اين كه سليقه اي برخورد كني با بي توجه اي ردش كني.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۴:۵۳:۰۹
اقای علیخانی اول تکلیفش را با مردم در خصوص قسم جلاله ای که مبنی براستعفا از نمایندگی در صورت انتخاب شدن اقای احمدی نژاد در انتخابات دوره نهم بود مشخص کند بعد درباره رییس جمهور میلیونی ایران نظر بدهد. کسی که رای مردم را با قسم جلاله میشکند ومردم را قبول ندارد حالا چرا اینقدر دلسوز مردم شده؟؟؟؟؟؟!!!!!!

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۴:۲۹:۱۴
آقای علیخانی با ادبیات منحصربفرد خود، همواره مورد تنفر مردم قزوین بوده اند. اما همواره با حمایت یک سری افراد برای مجلس کاندید می شوند.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۴:۲۲:۴۴
آقای علیخانی، زمانی که جناب خاتمی با بدبختی با دوستان آمریکایی کنار اومد و بعد قطعنامه صادر شد شما کجا بودید؟ این بود دولت اصلاحات؟ وقتی اون پیمان ننگین بسته شد و عزت و آبروی ملت را فروختند شما فکر نکردید کسانی باید از ملت عذرخواهی کنند. خیلی ها به این ملت بدهکارند. یکیش خود شما. تا حالا چند بار عذرخواهی کردید؟!

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۴:۲۰:۴۵
دير اومدي آمريكا پولهاش را قبلا هزينه كرد كفگيرش ته ديگ خورده .

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۴:۱۵:۵۳
دوران خان وخان بازي و شيخوخيت به پايان رسيده .

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۴:۱۱:۲۸
حاج شیخ قدرت الله عزیز درود برشما که حامی خس وخاشاک هستید

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۴:۱۰:۴۵
متاسفانه تو بين راستي ها اين تفكر نقش بسته كه:هر كسي از احمدي نژاد و سياست هاش از جمله سياست خارجه اش نقدي بكند اول دشمن ملت است و بعدش هم دشمن امام ((ره)) وبعد مقام معظم رهبري وبعدش هم دشمن امام زمان((عج)) وبعد دوست منافق و مزدور دشمن ودشمن خدا و سرآخر مرتد و بايد اعدام بشه.....
گويا افكار قرون وسطي و كليسايي اروپا به ايران كوچ كرده....

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۲:۴۷:۴۳
پیشنهاد میکنم که قدرت علیخانی هم مثل هاشمی ، قدرت را رهاکند و ساکن قم شود.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۲:۴۶:۴۱
این آدمایی که کامنت گذاشتن احتمالا از پایگاه بسیج بیرون نمیان تا بدبختی مردم رو ببینن. وقتی یک مرغ 9000 تومان باشد مردم برای پول در آوردن به هر کاری تن میدهند که این ها همه به خاطر سیاستهای احمدی نژاده.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۲:۳۴:۲۸
مثالي كه آقاي عليخاني در ارتباط با عذر خواهي آورده نمونه قياس مع الفارق است .چه اينكه اگر اصل بر عذر خواهي باشد (كه در جاي خود اگر چه سهل ممتنع ولي مبارك است) خود ايشان به عنوان مسئول جزء صد ها مسئولي است كه بايد بخاطر كوتاهي وقصور از ساحت مردم طلب عفو نمايد .ضمن اينكه آنچه اين كاغذ پاره ها را تا اندازه اي در داخل كشور اثر ساز مي سازد روغن مالي هاي همين آقايان است

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۱:۵۹:۲۵
وجود همین عافیت طلب های مصلحت اندیش سبب جرات وجسارت دشمن است.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۱:۵۳:۰۱
ما ملتی که به دکتر رای دادیم مهر و محبت را چشمان و صدا و جملات رئیس جمهورمان می بینیم . در عین حالی که به شجاعت و قاطعیت و پافشاری ایشان در برابر دشمنان نظام افتخار می کنیم .
امثال شما هم بهتر است جدای از کینه های سیاسی چشمها را بشورند و مثل ملت به خادم ملت بنگرند .

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۱:۳۴:۰۱
درحال حاضر در ایران دو دسته وجود دارند 1-بخوربخور 2نخورنخور تاریخ را که میخواندم همیشه عده ای به فکر شکم واطرافیان خود بودند وبه دیگران اهمیت نمیدادند یاد احمد شاملو جاودان

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۱:۲۲:۰۶
تا کی می خواهید ذلیل و خار بمانید
تا کی می خواهید زیر بار ذلت بروید
تا کی می خواهید زیر بار زور گویان بروید اگر کسی هم پیدا شود و بخواهد از ذلت شما را خارج کند ...به پایش می پیچید .

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۱:۱۳:۲۲
نيش عقرب نه از ره كين است مقتضاي طبيعتش اين است

خيلي به اين حرفها توجه نكنيد

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۵۹:۴۲
آقای علیخانی هم مثل دیگر همکیشانش اصطلاحات انقلابی را فراموش کرده
مثل: امت که می گوید شهروند

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۳۳:۳۲
ما واقعا در دوران دوستان ایشان نه قطعنامه داشتیم!!×! نه مشکلی در کشور داشتیم همه جا بهشت بود.
فقط دخترها از خانه فرار نمی کردند که دوستان ایشان در ریاست جمهوری با پول بیت المال دفترجه راهنمای فرار از خانه برای دخترها درست کردند و در دبیرستانها بصورت رایگان توزیع کردند

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۳۲:۴۴
اگه مثل شما ها بزدل بود ادم خوبی بود.بجای محکوم کردن اونها احمدی نژاد رو میکوبی عناد تا چه حد؟

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۲۸:۵۵
بابا قدرت، شما هم معروف شدید...
کسی نبود بخواهد به عنوان مخالف معروف شود.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۲۸:۰۵
هر كي مثل شما فكر نكرد دشمن و جاسوس و وابسته و منافق است

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۲۵:۵۶
من از طرف دکتر احمدی نژاد به خاطر ایستادگی بر حق هسته ای معذرت می خواهم.
به خاطر عزت و آبروی کشور و وادار کردن دشمنان به اعتراف به آن معذرت می خواهم.
به خاطر فضایی کردن کشور و کاهش فاصله طبقاتی و کاهش بیکاری و شکوفایی عمران کشور معذرت می خواهم.
آقای علیخانی از شما هم به خاطر دروغگویی و بر باددادن حق هسته ای، ذلیل کردن مردم، پر کردن جیب اغنیا و خالی کردن جیب مردم تشکر می کنم.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۱۱:۳۶
از مهره های اجانب که با دوزوکلک
رای نمایندگی گرفتند بیشترازاین
انتظاری نیست بهتراست اول اقایون
خودشون واراذل واوباش دوروبرشون
ازمردم عذرخواهی کنن ودست ازاین مملکت ونظام بردارن وعمامه
رابا کراوات تعویض کنندتامردم چهره
واقعی روببینند

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۱۰:۰۲
ما به رئيس جمهور به اين دلايل راي داديم كه شجاعت دارد، دشمن نترس است،عدالت خواه است،پيرو ولايت است، عزت و پيشرفت كشور را مي خواهد،و مثل بعضي ها! صحنه را خالي نمي كند.درود بر رئيس جمهور مردمي احمدي نژاد

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۱۰:۰۵:۲۶
من علی خانی وهمفکرانش را افرادی فرصت طلب می دانم که از اوضاع آشفته فعلی استفاده می کنند اما دوستان جهان نیوزی اگر شما هم وجدان وانصاف دارید سری به بیمارستانها بزنیدووضع بیماران ونبود امکانات را ببینید آیا می دانید در کل ایران دو مرکز پیشرفته اسکن وجود دارد وبرای دریافت نوبت هفته ها باید صبر نمود ؟
آیا می دانید که در اورژانس شهرها چه می گذرد ؟آیا می دانید در بازار قطعات وتجهیزات کشور چه می گذرد ؟آیا می دانید که خیانتی که چین با تولیدات بی کیفیت خود به ملت ایران می کند یک دهم آن را آمریکا وانگلیس در طول تاریخ نکرده اند؟
آیا می دانید در محل دفن زباله شهرها چه می گذرد؟
آیا می دانید که در میادین بار شهرها فقرا برای پیدا نمودن چند میوه گندیده با هم دعوا می کنند؟
آیا می دانید که درمیادین شهرها هزاران کارگر منتظر کار غروبها با شرمندگی به خانه برمی گردند؟
وهزاران آیای دیگر که ملت انتظار دارند که دولتی که با شعار عدالت بر سر کار آمده است به آن جامه عمل بپوشاند .
براستی چرا ملت ما بزرگتری دغدغه زندگیش تامین معاش فردایش می باشددر حالی که دیگران اصلا" به این موضوع فکر نمی کنند ونظام تامین اجتماعی آنها که کپی گرفته از فرهنگ چند هزار ساله ماست امنیت زندگی آنها را تامین نموده است؟

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۰۹:۵۸:۰۶
آقای علیخانی کاملا درست میگن
فشار تحریم ها روی مردم و جوانای بد بخته نه دولت

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۰۹:۵۴:۲۹
جالبه.تمام کامنت گذارهایتان یا از خودتانند یا حقوق بگیر دولتند.پس 50 میلیون بقیه چی میشند که هیچ نماینده ای ندارند.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۰۹:۴۹:۲۰
اگه دسترسي بهش داشتم يك ... نثارش مي‌كردم كه اينگونه ادعاهاي دشمن رو بلغور نکنه!

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۰۹:۴۱:۴۱
درپشت صحنه به چین افریقا باجهای ملیاردی می دهند حتی دغدغه قلت زنان در چین را دارند .در عوض یوان چین می گیرند موز و میوه عوام فریبی وارد می کنند.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۰۹:۳۱:۰۳
علیخانی درود برشما که بلندگوی بیگانگانید!

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۰۹:۲۸:۰۴
فقط ترسوها از دشمن می ترسند و به فرمانده شجاع طعنه می زنند.

۱۳۸۹-۰۵-۰۳ ۰۹:۲۶:۲۴
اميدوارم در نهايت بيطرفغي اين مطلب را سانسور نكنيد.اولا خسته نباشيد م يگويم به شما عزيزان بابت كار رسانه اي كه م يكنيد ثانيا احساس مي كنم بهتر بود متن كامل حرفهاي عليخاني را مي زديد تا مساله روشن باشد نحوه گزينش مطالبي از اين يادداشت باعث شده كه درك كاملي از مقاله نشود برداشت من اين است كه فحواي حرف ايشان اين است كه اقاي احمدي ن‍ژاد نبايد تصور كند قطعنامه ها كاملاا بي اثر است و اگر در جايي اشتباهي هم كرده اند كه هرانساني ممكن است بكند سعي كند با قبول اشتباه همدلي مردم را كسب كند تا كارها بهتر جلو برود

۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر